Pixie Engine LogoPixel EditorGalleryTune ComposerTunesLog in or sign up
cmccallister cmccallister
⬆️️ Load in Editor

Comments

NathanDrke93
  2 months ago

Just looked at the account lol.

NathanDrke93
  2 months ago

OMFG this dude it garbage thoooo. 🤣🤣🤣

NathanDrke93
  2 months ago

Ppl these days like doing that kind of shit bro.

Blue
  2 months ago

plus, IT'S CLEARLY MY SONG. THE TEMPO, LENGTH, AND MOST OF THE PLACEMENTS ARE THE SAME. this is basically a terrible version of my song.

Blue
  2 months ago

what the fuck are you gonna do, nothing you can do will scare me. yall are trash at making songs anyways

kbaugus
  2 months ago

Listen blue you piece of shit fuck you

Conner
  2 months ago

You don't see saying crap about your stuff so leave me and my friends alone that is your last warning!!

Conner
  2 months ago

Leave her alone I watched her make this song from scratch so SHUT UP!!!!!

Blue
  2 months ago

nice one stealing my fucking song, and i see why its a work in progress because you didn't finish typing progress dumbass